Baix Camp
Mapa web   |   Contacte
  • Envia per Email
  • Imprimeix la pàgina
 

SM | Serveis informàtics | CATCert

L'Agència Catalana de Certificació emet certificats per a les administracions públiques de Catalunya i per a la ciutadania. En el cas de les administracions públiques, CATCert emet certificats digitals a través de dues vies:

  • a través de les seves Entitats de Registre T-CAT
  • a través de CATCert

 

El Consell Comarcal del Baix Camp s'ha constituït com a entitat de registre col·laboradora de CATCert i col·labora en l'emissió de certificats.

 

 

El procediment per abtenir un certificat és el següent:

 

Pas 1: Lliurament  de la Fitxa de Subscriptor

 

Per tal que un ens públic pugui sol·licitar-nos certificats, prèviament cal que empleni la fitxa de subscriptor i la faci arribar a Catcer per mitjà de l'EACAT.

 

Nota: El lliurament d'aquesta documentació només cal realitzar-la junt amb la primera sol·licitud de certificats o en cas de que es produeixin canvis en la mateixa.

 

 

Pas 2: Obtenció dels certificats

 

Heu d'emplenar la sol·licitud i el certificat corresponent i fer-nos-els arribar:

1. signada digitalment a l'adreça: scd@baixcamp.cat

2. o bé, signada manuscritament per correu ordinari a l'adreça següent:

    Servei de Certificació Digital - Consell Comarcal del Baix Camp - Doctor Ferran, 8 - 43202 - Reus

 

Nota: El període de lliurament de certificats té un termini màxim de 5 dies (2 si és urgent) a partir de l'arribada de la documentació correctament emplenada i signada al Consell Comarcal.

Documentació

© Consell Comarcal del Baix Camp| Dr. Ferran 8 | 43202 Reus | Tel. 977 327 155 | Fax 977 321 773