Baix Camp
Mapa web   |   Contacte

El Patronat Comarcal de Turisme Muntanyes de la Costa Daurada amb el Conveni Còrner

IMATGES RELACIONADES
Representants de les entitats signants del Conveni Còrner
Representants de les entitats signants del Conveni Còrner

18 de gener de 2017


El Patronat de Turisme del Baix Camp participa, un any més, en la signatura del Conveni Còrner Costa Daurada per a la promoció turística d'aquesta zona que organitza el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona juntament amb l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya.


L'acte de la signatura del Conveni es va celebrar aquest dilluns, 16 de gener, presidit per la consellera de Turisme, Inmaculada Rodríguez, acompanyada dels representats dels ajuntaments i les entitats convidades signants, pel president del Patronat de Turisme de la Diputació, Martí Carnicer, i pel president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet.


Com a representant del Patronat de Turisme Muntanyes de la Costa Daurada, va assistir a l'acte el conseller comarcal del Baix Camp, Antoni Marca, que va signar el 14è Conveni Còrner juntament amb les altres entitats.


De totes les accions que integra el Conveni, el Patronat Comarcal de Turisme s'ha adscrit a participar en dos eixos que integren una sèrie de propostes que millor encaixen i s'ajusten a l'estratègia de promoció de la marca, Muntanyes Costa Daurada.

  • El manteniment de la campanya al portal TimeOut.cat, que és un portal especialitzat en el recull de propostes turístiques dirigides al mercat català.
  • L'inici d'una campanya publicitaria radiofònica dirigida al mercat espanyol a través de la Cadena Ser, a Bilbau, Pamplona i Saragossa.

Pel que fa al primer eix, la campanya inclou la presència al portal TimeOut.cat durant la resta del 2017, oferint tota la informació relativa als recursos presents a les Muntanyes de la Costa Daurada. A més, també es preveu dues onades de banners redireccionats al portal Costa Daurada, un espai propi de les Muntanyes de la Costa Daurada dins d'aquest web, un paquet de post a Facebook (26) i a Twitter (52) i la promoció amb newsletters (12) a través del microsite comú.


El segon eix, es basa en una campanya publicitària a la ràdio per atreure el turisme espanyol. Aquesta campanya es gestionarà a través de la Cadena SER a les capitals de Bilbao, Pamplona i Saragossa, inserint falques publicitàries en programes de màxima audiència durant 10 dies per generar notorietat de la marca Muntanyes de la Costa Daurada i incitar el turisme a la zona. A més, aquesta publicitat inclourà un microespai d'un minut al magazine radiofònic "Hoy por hoy local" de la mateixa cadena i la presència durant 14 dies a les capçaleres digitals en format Advertorial a Saragossa i Pamplona.


Aquesta estratègia, emmarcada dins el Conveni Còrner, busca promocionar la zona de les Muntanyes de la Costa Daurada per atreure més turisme als municipis que conformen aquest terme i afavorir la promoció econòmica d'aquests sectors.





© Consell Comarcal del Baix Camp| Dr. Ferran 8 | 43202 Reus | Tel. 977 327 155 | Fax 977 321 773