Baix Camp
Mapa web   |   Contacte

Comaigua obre un nou canal d'atenció per WhatsApp

IMATGES RELACIONADES
Imatge d'arxiu
Imatge d'arxiu

15 de maig de 2020


La companyia gestora del cicle integral de l'aigua al Baix Camp, Comaigua, ofereix un nou servei d'atenció a les persones usuàries mitjançant WhatsApp per proporcionar una atenció més personalitzada i una resposta més immediata. El nou canal telemàtic obert té per objectiu agilitzar les respostes a les consultes en la situació excepcional de la pandèmia per la COVID-19.


El servei d'atenció via WhatsApp va entrar en funcionament amb el número de mòbil 636 916 692, en horari de 8:30 a 16h, de dilluns a divendres. Les persones usuàries podran enviar consultes, queixes, suggeriments o allò que considerin oportú relacionat amb la gestió del cicle integral de l'aigua al seu municipi.


Aquest número, però, no servirà per a atendre trucades ni per realitzar tràmits de contractació o avaries. En aquest cas, els telèfons d'atenció a la ciutadania continuaran sent els mateixos: el 900 100 341 per Atenció Comercial i el 900 100 342 per Avaries.


Qualsevol tràmit relacionat amb el servei d'aigua o clavegueram es pot fer a través de la Seu Electrònica de Comaigua en l'apartat Contacta'ns.




© Consell Comarcal del Baix Camp| Dr. Ferran 8 | 43202 Reus | Tel. 977 327 155 | Fax 977 321 773