L'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica (OCSAE) és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l'administració electrònica.
ON SOM?
Consell Comarcal del Baix Camp
Doctor Ferran, 8
43202 Reus
telèfon: 977 327 155
QUINS SERVEIS OFERIM?
1. Servei d'assessorament en administració electrònica
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis és pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:
2. Servei de formació i divulgació de l'administració electrònica
Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT.
3. Servei de certificació digital
Com a Entitat de Registre col·laboradora de CATCert, el Consell Comarcal del Baix Camp ofereix als ajuntaments de la comarca la generació dels certificats digitals necessaris per a la gestió de l'Administració Electrònica.
Els certificats que s'emeten, adreçats als treballadors i treballadores del ens públics i per als sistemes informàtics, doten i garanteixen de totes les garanties jurídiques a la gestió de l'administració electrònica.
Us podeu subscriure a les Notícies sobre serveis del Consorci AOC, CATCERT, Localret i CESICAT