Baix Camp
Mapa web   |   Contacte

Oficina Comarcal de Suport Adm. Electrònica

L'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica (OCSAE) és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l'administració electrònica.


ON SOM?


Consell Comarcal del Baix Camp


Doctor Ferran, 8

43202 Reus

ocsae@baixcamp.cat

telèfon: 977 327 155


QUINS SERVEIS OFERIM?

1.    Servei d'assessorament en administració electrònica


Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.


El catàleg dels serveis és pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol•licituds i tràmits per Internet
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
  • PSCP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
  • e-FACT: Factura electrònica
  • e-TAULER: Tauler d'anuncis i edictes.
  • e-NOTUM: Notificacions electròniques
  • ERES: Registre d'Entrada i Sortida
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.  

2.    Servei de formació i divulgació de l'administració electrònica


Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT.


3.  Servei de certificació digital


Com a Entitat de Registre col·laboradora de CATCert, el Consell Comarcal del Baix Camp ofereix als ajuntaments de la comarca la generació dels certificats digitals necessaris per a la gestió de l'Administració Electrònica.


Els  certificats que s'emeten, adreçats als treballadors i treballadores del ens públics i per als sistemes informàtics, doten i garanteixen de totes les garanties jurídiques a la gestió de l'administració electrònica.


Us podeu subscriure a les Notícies sobre serveis del Consorci AOC, CATCERT, Localret i CESICAT



© Consell Comarcal del Baix Camp| Dr. Ferran 8 | 43202 Reus | Tel. 977 327 155 | Fax 977 321 773