Aquest dimarts, 14 de febrer, la presidenta del Consell Comarcal, Rosa Maria Abelló, ha participat en la signatura del Conveni Córner per a la promoció turística de la Costa Daurada del 2023. La iniciativa, impulsada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona conjuntament amb l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, compta enguany amb un pressupost de 370.570 € per destinar en fires, promocions, comunicació i màrqueting.
El conveni, que enguany arriba a la 19a edició, permetrà que tots els participants tinguin presència en 11 fires nacionals, estatals i internacionals i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona. D’aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius. Enguany, l’han signat 28 ens locals i associacions empresarials.
En aquest sentit, l'Àrea de Turisme del Consell Comarcal del Baix Camp ha valorat molt positivament adherir-se, un any més al Córner, ja que “és una manera de sumar esforços amb la Diputació i altres ens públics, associacions i empreses a l'hora de promocionar-se turísticament”.
La presentació del conveni ha aplegat els signants en un acte al Palau de la Diputació de Tarragona, aquest dimarts al migdia, amb la participació de Noemí Llauradó, Meritxell Roigé i l’assistència de la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza, i de les diputades i diputats Sílvia Puerto, Teresa Mariné, Joan Josep Garcia i Josep Forasté.
Vakantibeurs (Utrecht-Països Baixos), Holiday World (Dublín-Irlanda), ITB (Berlin-Alemanya),
Andorra la Vella (Andorra), WTM (Londres-Regne Unit), Expo du Vélo (Estrasburg-França), BTRAVEL
(Barcelona), FITUR (Madrid), Navartur (Pamplona), Expovacaciones (Bilbao), Desafío
Lagos de Covadonga (Astúries)