Aquest principi d'any ve marcat per la implementació del teletreball com a mesura per controlar la recent pujada de casos de la Covid-19 i per les compres en línia que s'estan realitzant a causa de les rebaixes d'hivern. Aquests fets poden fer augmentar la quantitat de temps que passem connectats a la xarxa i és per això que us volem donar un seguit de consells a l'hora de navegar per internet de forma segura.
Indicis per detectar missatges fraudulents
No obriu ni respongueu missatges de mòbil o correus electrònics que us semblin sospitosos (desconfieu-ne encara que imitin el logotip o les senyes d'identitat d'una empresa, d'un organisme oficial o d'una entitat bancària).
Arxius adjunts i enllaços
Dades personals i bancàries
Aplicacions
Xarxes Wi-Fi
Programes de protecció
Si penseu que podeu ser víctimes d'un delicte relacionat amb la navegació per internet, en qualsevol de les seves possibilitats, denuncieu-ho a la comissaria dels Mossos d'Esquadra més propera. Per a qualsevol aclariment podeu escriure a l'adreça electrònica internetsegura@gencat.cat.
En cas de voler realitzar consultes o reclamacions us podeu adreçar a l'Oficina de Consum del Baix Camp, situada a la Plaça de la Patacada, baixos (Edifici Campus) 43201 Reus. Tenim servei d'atenció telefònica tots els dilluns de 9h a 12h trucant al 977 327 100, servei d'atenció per correu electrònic a l'adreça consum@baixcamp.cat i atenció presencial els dilluns de 9h a 12h, i dimecres i dijous de 9h a 13h amb cita prèvia.